Bestelinformatie

1) BESTELLEN
2) VERZENDING
3) LEVERTIJD
4) BETALEN
5) AFHALEN
6) KWALITEIT
7) GARANTIE
8) KLACHTEN
9) THUISWINKEL WAARBORG

1) BESTELLEN

STAP 1: PLAATS DE GEWENSTE GOLFBALLEN IN JE WINKELWAGEN
Klik op de golfbal die jij wilt bestellen (klik niet meteen op de winkelwagen maar op het icoontje met het vergrootglas ernaast). Het minimum aantal golfballen dat je per type/soort moet bestellen is 25 stuks. Wil je er meer? Dan verhoog je het aantal door simpelweg het aantal in te typen óf gebruik de hoger/lager naast het aantal. Klik daarna op de knop 'In winkelwagen'. Je blijft nu automatisch op dezelfde pagina om eventueel verder te winkelen. Wil je niet verdere winkelen? Klik dan rechts bovenaan de pagina op 'Winkelwagen'. Klik nu op 'Bestelling afronden' of, wanneer je toch verder wilt winkelen, op 'Ga verder met winkelen'. 

STAP 2: UW GEGEVENS INVULLEN
Om je bestelling te kunnen verwerken vragen we je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Maak ook de keuze of je jouw bestelling op het door jou gekozen adres wilt ontvangen of dat je de golfballen wilt laten afleveren op een ander adres.

STAP 3: VERZENDWIJZE KIEZEN
Maak de keuze of je jouw bestelling op het door jou gekozen adres wilt ontvangen, wilt ophalen bij een PostNL punt óf dat je de golfballen bij ons komt afhalen.
PostNL: Bestel je voor 12.00 uur dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. Bestel je na 12.00 uur dan doen wij ons best om jouw bestelling ook dezelfde dag te verzenden maar daar kunnen wij geen garantie op geven. Je ontvangt van ons een track&trace om je bestelling te volgen. PostNL doet zijn best om je bestelling de volgende dag af te leveren. Een enkele keer is er vertraging in de levering waar wij niet aansprakelijk voor zijn.
Afhalen: Bestel je voor 12.00 uur dan kun je jouw bestelling iedere volgende dag vanaf 16.00 uur ophalen op het hieronder vermelde adres. Bestel je na 12.00 uur dan doen wij ons best om dit ook te laten gelden maar daar kunnen wij geen garantie op geven. Je ontvangt van ons een e-mail of het gelukt is. Wil je eerder informatie dan kan dat natuurlijk ook. Onze klantenservice helpt je graag verder! Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer +31647488968. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer. 

STAP 4: BETAALWIJZE KIEZEN
Bij BestBuyGolfballen kun je zelf kiezen hoe je wilt betalen. Je kunt bij ons betalen met iDEAL, PayPal, Maestro, Mastercard, VISA, American Express, Mister Cash of Sofort Banking. Heb je een kortingscode? Dan kun je deze in het desbetreffende veld invullen. Het totale orderbedrag wordt bij goedkeuring direct aangepast. Wanneer je kiest voor een bankoverschrijving wil je er dan alsjeblieft rekening mee houden dat je bestelling pas verstuurd wordt wanneer de betaling bij ons binnen is. 

Bij afname van meer dan 300 golfballen kun je contact opnemen met onze klantenservice voor een eventuele korting.

STAP 5: CONTROLEER UW BESTELLING
Controleer of de artikelen die je wilt bestellen correct in je winkelwagen zitten. Bevestig je bestelling door een vinkje te plaatsen bij de zin "Door op 'Kopen' te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht en ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden." 

STAP 6: BESTELLING PLAATSEN
Klik nu op de knop 'Kopen' om te betalen. Betaal je bestelling met de door jou gekozen betaalmethode. Je wordt hierna doorverwezen naar een pagina met daarop de bevestiging dat de betaling is gelukt. Vervolgens ontvang je van ons een e-mail met de orderbevestiging en een factuur.

Lukt het plaatsen van een bestelling niet? Een van de oorzaken kan zijn dat je besteld via tablet of mobiel. Wij willen je adviseren het dan nogmaals te proberen op een laptop of computer. Mocht je hier niet toe in staat zijn, neem dan contact met ons op. Heb je meerdere bestellingen geplaatst en er maar één betaald? Dat is geen probleem. De betaalde bestelling wordt verwerkt en verzonden. De andere bestellingen worden na een aantal dagen geannuleerd als deze niet worden betaald. Heb je vragen of heb je hulp nodig? Onze klantenservice helpt je graag verder! Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zondag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer +31647488968. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer. 

2a) VERZENDING NEDERLAND

Wij versturen de golfballen in een doos met PostNL. Zodra wij jouw bestelling verzenden ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. In deze e-mail ontvang je ook een track&trace of informatie over de wijze waarop je de track & trace zult ontvangen. Met deze track & trace kun je zien wanneer het pakket bij je wordt afgeleverd. Wat gebeurt er als je niet thuis bent? De chauffeur neemt het pakket dan weer mee en laat een bericht voor je achter. In principe zal hij het de volgende werkdag opnieuw proberen. Mocht het gebeuren dat je dan wederom niet in staat bent om jouw bestelling aan te nemen, dan kun je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde ophaal depot van PostNL. Weet je van tevoren al dat je niet thuis bent? Hang een mededeling voor de chauffeur op aan de voordeur en geef aan dat het bijvoorbeeld bij de buren afgeleverd mag worden. 

Voor het verzenden van bestellingen tot € 150,00 betaalt u € 6,25. Bestellingen boven de € 150,00 worden gratis verzonden.

2b) VERZENDING BUITENLAND

Wij versturen golfballen ook naar het buitenland. Hieronder vindt u een lijst van landen met de verzendkosten. Bestellingen naar het buitenland worden nooit gratis verzonden.

Belgie - € 9,00
Duitsland - € 9,00
Luxemburg - € 14,00
United Kingdom - € 14,00
Oostenrijk - € 17,00
Denemarken - € 17,00
Frankrijk - € 17,00
Italie - € 17,00
Spanje - € 19,00
Zweden - € 20,00

3) LEVERTIJD

De levertijd van je bestelling verschilt in principe nooit. Een bestelling vóór 12.00 besteld wordt dezelfde dag verzonden en vervolgens doet PostNL zijn best om het pakket de volgende werkdag af te leveren. Maar een garantie op de diensten van PostNL kunnen wij niet geven. Je ontvangt in de loop van de dag na het plaatsen van je bestelling een track&trace om de bestelling te kunnen volgen. PostNL geeft u een tijdsindicatie op de geplande dag van levering.  

De levertijd wordt per golfbal (rechts van de afbeelding) aangegeven. Het grootste deel van ons assortiment is direct en uit eigen voorraad leverbaar. Als jouw bestelling uit meerdere soorten golfballen bestaat dan kan de levertijd van elk product verschillen. In principe niet maar het kan. Wij nemen in dat geval contact met je op voor welk type levering je kiest. Alles in één keer of in fases. 

Onze voorraad wordt grotendeels real-time bijgehouden en is daardoor heel accuraat. Wij doen onze uiterste beste om ook de voorraad die niet real-time bijgehouden wordt zo accuraat mogelijk te laten zijn. Mocht een product onverhoopt niet op voorraad zijn dan kun je daar geen enkel recht aan ontlenen. Mocht je vragen hebben over de levertijd van een golfbal dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 06-47488968. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer. 

4) BETALEN

Bij BestBuyGolfballen.nl kun je op veel verschillende manieren betalen. Wel zo handig toch? Hieronder vind je de mogelijkheden met daarbij beschreven wat de voorwaarden zijn. Voor een betaalmethode met extra kosten willen wij je wijzen op het feit dat je deze kosten bij annuleren van een order niet gecrediteerd krijgt. 

iDEAL
Bij deze betaalmethode kan je tijdens het bestelproces direct de betaling afhandelen via jouw eigen bank. Je rekent af in een vertrouwde betaalomgeving op basis van de beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je online bankiert kun je direct gebruik maken van iDEAL, je hoeft je hier niet voor aan te melden. Het gebruik van deze betaalmethode brengt geen extra kosten met zich mee.

PayPal
Wereldwijd een van de grootste online betaaldiensten. PayPal is zeer eenvoudig in gebruik. Je hoeft enkel in te loggen met uw PayPal account en je kunt direct veilig en gratis betalen. Zorg er alsjeblieft wel voor dat er genoeg saldo op je account staat. Dat scheelt een hoop gedoe bij het afhandelen van je bestelling. Je kunt bij PayPal zelf instellen hoe je jouw saldo op de PayPal aanzuivert: creditcard (automatisch), bankrekening (automatisch) of zelf bijstorten (niet automatisch). Voor het gebruik van deze betaalmethode worden er geen extra kosten in rekening gebracht.

Mastercard
Veilig en snel betalen met je creditcard. Daarnaast ook nog een Aflevergarantie en Aankoopverzekering. Niet dat je deze nodig hebt want wij garanderen 100% levering en kwaliteit. Voor het gebruik van deze betaalmethode wordt er € 2,50 in rekening gebracht ongeacht het aankoopbedrag.

Visa
Veilig en snel betalen met je creditcard. Voor het gebruik van deze betaalmethode wordt er € 2,50 in rekening gebracht ongeacht het aankoopbedrag. 

American Express
Veilig en snel betalen met je creditcard én beschermd zijn tegen fraude en verzekerd zijn tegen schade en diefstal. Niet dat je deze nodig hebt want wij garanderen 100% levering en kwaliteit. Voor het gebruik van deze betaalmethode wordt er € 2,50 in rekening gebracht ongeacht het aankoopbedrag. 

Maestro
Meastro is binnen Nederland en daarbuiten een van de meest gebruikte betaalmethodes. Met Meastro kunt u eenvoudig en snel betalen met uw bankpas. Uiteraard is dit veilig, snel en kosteloos. Voor het gebruik van deze betaalmethode worden er geen extra kosten in rekening gebracht.

MisterCash (België)
Speciaal voor onze Belgische klanten hebben wij de betaalmethode MisterCash. Hierdoor kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. MistherCash is alleen beschikbaar wanneer het factuur- en afleveradres in België is. Voor het gebruik van deze betaalmethode worden er geen extra kosten in rekening gebracht.

SOFORT Banking (Deutschland)
Speciaal voor onze Duitse klanten hebben wij de betaalmethode SOFORT Banking/Überweisung. Hierdoor kunnen onze Duitse rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. SOFORT Banking is alleen beschikbaar wanneer het afleveradres in Duitsland is. Voor het gebruik van deze betaalmethode worden er geen extra kosten in rekening gebracht.

Contant
Dit kan alleen wanneer je jouw bestelling bij ons komt afhalen. Kies voor 'afhalen in Heemstede' en als betaalmethode 'bankoverschrijving'. Vul bij 'Opmerking' in dat je contant wilt betalen. De rest gaat eigenlijk vanzelf. Je haalt je bestelling af volgens de geldende procedure en betaalt contact of per pin. Het betaalverzoek om per bankoverschrijving te betalen, die je per mail ontvangt, kun je negeren en de e-mail in de prullenbak gooien. Er verandert verder niets. Wil je meer informatie dan kan dat natuurlijk. Onze klantenservice helpt je graag verder! Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 06-47488968. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer. 

5) AFHALEN

Natuurlijk kun je jouw bestelling ook afhalen. Wanneer je kiest voor afhalen dan kun je, naast alle andere betaalmethodes, ook contant betalen. Kies in dat geval in de "check-out" van je winkelwagen voor de betaalmethode 'bankoverschrijving' en vul bij 'Opmerking' in dat je contant wilt betalen. De rest gaat eigenlijk vanzelf. Je haalt je bestelling af volgens de geldende procedure en betaalt contant. Het betaalverzoek om per bankoverschrijving te betalen, die je per mail ontvangt kun je negeren en de e-mail in de prullenbak gooien. Er verandert verder niets.

Bestel je voor 12.00 uur dan kun je jouw bestelling iedere volgende dag vanaf 16.00 uur ophalen op het hieronder vermelde adres. Bestel je na 12.00 uur dan doen wij ons best om dit ook te laten gelden maar daar kunnen wij geen garantie op geven. Je ontvangt van ons een e-mail of het gelukt is. Wil je eerder informatie dan kan dat natuurlijk ook. Onze klantenservice helpt je graag verder! Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer +31647488968. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer. 

Afhaaladres:
Hof van Heemstede restaurant-bar-biljartzaal
Valkenburgerlaan 56
2103 AP  Heemstede
telefoon: 023-529 24 16
openingstijden: maandag tot en met zondag van 16.00 uur tot 24.00 uur

6) KWALITEIT

Iedere golfbal, ieder merk, ieder type zijn eigen prijs en kwaliteit! Wat betekent dit? Allereerst koopt u tweedehands golfballen. Ze dragen soms een reclame-uiting en ze hebben eventueel spelersmarkeringen. Het betekent ook dat ze al een keer gebruikt zijn. Sommige vaker dan andere. Maar dat betekent niet dat het mag afdingen aan de kwaliteit en dus speelbaarheid van de golfbal. Wij zijn van mening dat de kwaliteit van een tweedehands golfbal gewoon uitstekend moet zijn! Al onze golfballen worden handmatig uitgezocht. De kwaliteit wordt dus door mensen bepaald. Toch gebruiken wij wel een AAAA of AAA of AA kwaliteitsaanduiding omdat wij van mening zijn dat elke lakeball een tweede eigenaar verdient maar dat ze niet hetzelfde prijskaartje verdienen. Zo kan iedere golfer zelf bepalen welke kwaliteit bal hij wil gebruiken én helpen wij met z'n allen het milieu een handje door lakeballs te gebruiken.

Wat maakt een golfbal uitstekend van kwaliteit en van een minder uitstekende kwaliteit. Allereerst: geen enkele kwaliteit golfbal heeft barsten of breuken!
Een golfbal van AAAA kwaliteit is zo goed als nieuw te noemen, heeft geen beschadigingen, is helder van kleur (met héél soms enige zeer lichte verkleuring), kan reclame en/of kleine spelersmarkeringen hebben.
Een golfbal van AAA kwaliteit ziet er goed uit, kan kleine oppervlakkige beschadigingen hebben, kan soms een beetje ruw aanvoelen, kan enige verkleuring hebben en kan reclame en/of spelersmarkeringen hebben.
Een golfbal van AA kwaliteit heeft oppervlakkige beschadigingen, voelt een beetje ruw aan, heeft meestal enige verkleuring en heeft reclame en/of spelersmarkeringen (soms een beetje, soms heel veel).

De prijs van de golfbal zegt niets over zijn levensduur! Een 4 piece bal met heel veel kwaliteiten gaat nu eenmaal minder lang mee dan een 2 piece bal met minder kwaliteiten. Kwaliteit zegt dus vooral iets over wat een bal kan en voor ons betekent het dat de bal nog moet kunnen doen waar die voor gemaakt is. Wil je geholpen worden bij het maken van een keuze dan kun je ons altijd bellen! Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zondag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer +31647488968. 

7) GARANTIE

Helaas kunnen wij u geen garantie geven op de golfballen. Het is tenslotte een gebruikt product en je kunt niet alles met de hand en op oog voelen en zien. Wij garanderen wel dat de bal de kwaliteit bezit die wij u hebben uitgelegd bij 6) Kwaliteit.

Heeft u golfballen ontvangen waar desondanks toch iets mis mee is? Neem dan alsjeblieft binnen 2 werkdagen na ontvangst contact op met ons op. Onze klantenservice helpt je graag verder! Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer +31647488968. Zie voor verdere afhandeling onze pagina Ruilen, retourneren en klachten.

8) KLACHTEN

BestBuyGolfballen vindt het belangrijk dat alle klanten 100% tevreden zijn! Onze service is dan ook uniek. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service of een van onze producten dan horen wij dit graag. Wij proberen altijd een passende oplossing te vinden!

Heb je een product (lakeballs) gekocht waar iets mis mee is? Neem dan alsjeblieft binnen 2 werkdagen na ontvangst van de lakeballs golfballen contact op met onze Klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur bereikbaar op telefoonnummer +31647488968. Liever geen telefonisch contact opnemen? Volg dan alstublieft de volgende stappen: 

STAP 1: MAAK ÉÉN OF MEERDERE FOTO’S
Maak één of meerdere foto’s waarop de schade duidelijk zichtbaar is. Voeg deze toe aan uw e-mail.
STAP 2: GEEF OMSCHRIJVING 
Geef een korte maar volledige omschrijving van de schade. Vermeldt in je e-mail je naam, telefoonnummer en ordernummer.
STAP 3: STUUR E-MAIL 
Stuur uw e-mail met foto('s) en omschrijving van de schade naar [email protected]

Wil je er alsjeblieft in alle gevallen rekening mee houden dat het afwikkelen van een garantie claim 5 tot 10 werkdagen in beslag neemt?! Mocht je niet tevreden zijn over de geboden oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http:/ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »