BESTELINFORMATIE

1) BESTELLEN
2) VERZENDING
3) LEVERTIJD
4) BETALEN
5) AFHALEN
6) KWALITEIT
7) KLANTENSERVICE
8) KLACHTEN & GARANTIE
9) THUISWINKEL WAARBORG

1) BESTELLEN

STAP 1: PLAATS DE GEWENSTE GOLFBALLEN IN JE WINKELWAGEN
Klik op de golfbal die jij wilt bestellen (klik niet meteen op de winkelwagen maar op het icoontje met het vergrootglas ernaast). Het minimum aantal golfballen dat je per merk/type moet bestellen is 25 stuks. Wil je er meer? Dan verhoog je het aantal door simpelweg het aantal in te typen óf gebruik de hoger/lager naast het aantal. Klik daarna op de knop 'In winkelwagen'. Je blijft nu automatisch op dezelfde pagina om eventueel verder te winkelen. Wil je niet verdere winkelen? Klik dan rechts bovenaan de pagina op 'Winkelwagen'. Klik nu op 'Bestelling afronden' of, wanneer je toch verder wilt winkelen, op 'Ga verder met winkelen'. 

STAP 2: JE GEGEVENS INVULLEN
Om je bestelling te kunnen verwerken vragen we je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Maak ook de keuze of je jouw bestelling op het door jou gekozen adres wilt ontvangen of dat je de golfballen wilt laten afleveren op een ander adres.

STAP 3: VERZENDWIJZE KIEZEN
Maak de keuze of je jouw bestelling op een door jou gekozen adres wilt ontvangen, wilt ophalen bij een PostNL locatie óf dat je de golfballen bij ons komt afhalen.
PostNL: Bestel je voor 12.00 uur dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. Bestel je na 12.00 uur dan doen wij ons best om jouw bestelling ook dezelfde dag te verzenden maar daar kunnen wij geen garantie op geven. Je ontvangt van ons een track&trace om je bestelling te volgen. PostNL doet zijn best om je bestelling de volgende dag af te leveren. Een enkele keer is er vertraging in de levering waar wij niet aansprakelijk voor zijn. Heb je vragen en/of opmerkingen? Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 06-47488968.
PostNL locatie: Soms vindt je het handiger om je pakket op te halen bij een PostNL locatie. Bij deze mogelijkheid kun je je eigen PostNL locatie kiezen. Bestel je voor 12.00 uur dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. Bestel je na 12.00 uur dan doen wij ons best om jouw bestelling ook dezelfde dag te verzenden maar daar kunnen wij geen garantie op geven. Je ontvangt van ons een track&trace om je bestelling te volgen. PostNL doet zijn best om je bestelling de volgende dag af te leveren. Een enkele keer is er vertraging in de levering waar wij niet aansprakelijk voor zijn. Heb je vragen en/of opmerkingen? Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 06-47488968.
Afhalen in Hoofddorp
Bestel je op maandag tot en met vrijdag vóór 12.00 uur dan kun je jouw bestelling dezelfde dag vanaf 18.00 uur ophalen op het adres dat vermeld is bij '5) Afhalen'. Bestel je na 12.00 uur dan doen wij ons best om dit ook te laten gelden maar daar kunnen wij geen garantie op geven. Bestel je op zaterdag of zondag dan is de eerstvolgende mogelijkheid om op te halen de daarop volgende maandag vanaf 18.00 uur. Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons binnen 24 uur een e-mail met de exacte informatie. Wil je eerder informatie dan kan dat natuurlijk ook. Onze klantenservice helpt je graag verder! Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 06-47488968. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer. 

STAP 4: BETAALWIJZE KIEZEN
Bij Best Buy Golfballen kun je zelf kiezen hoe je wilt betalen. Je kunt bij ons betalen met iDEAL, PayPal, Maestro, Mastercard, VISA, American Express, Mister Cash of Sofort Banking. Heb je een kortingscode? Dan kun je deze in het desbetreffende veld invullen. Het totale orderbedrag wordt bij goedkeuring direct aangepast. Wanneer je kiest voor een bankoverschrijving wil je er dan alsjeblieft rekening mee houden dat je bestelling pas verstuurd wordt wanneer de betaling bij ons binnen is. 

STAP 5: CONTROLEER UW BESTELLING
Controleer of de artikelen die je wilt bestellen correct in je winkelwagen zitten. Bevestig je bestelling door een vinkje te plaatsen bij de zin "Door op 'Kopen' te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht en ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden." 

STAP 6: BESTELLING PLAATSEN
Klik nu op de knop 'Kopen' om te betalen. Betaal je bestelling met de door jou gekozen betaalmethode. Je wordt hierna doorverwezen naar een pagina met daarop de bevestiging dat de betaling is gelukt. Vervolgens ontvang je van ons een e-mail met de orderbevestiging en een factuur.

Lukt het plaatsen van een bestelling niet? Een van de oorzaken kan zijn dat je besteld via tablet of mobiel. Wij willen je adviseren het dan nogmaals te proberen op een laptop of computer. Mocht je hier niet toe in staat zijn, neem dan contact met ons op. Heb je meerdere bestellingen geplaatst en er maar één betaald? Dat is geen probleem. De betaalde bestelling wordt verwerkt en verzonden. De andere bestellingen worden na een aantal dagen geannuleerd als deze niet worden betaald. Heb je vragen of heb je hulp nodig? Onze klantenservice helpt je graag verder! Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zondag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 06-47488968. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] (eventueel onder vermelding van het ordernummer). 

2a) VERZENDING NEDERLAND

Wij versturen de golfballen in een doos met PostNL. Op de dag dat jouw bestelling wordt verzonden ontvang je van ons een e-mail met de track&trace. Met deze track&trace kun je zien wanneer het pakket bij je wordt afgeleverd. Wat gebeurt er als je niet thuis bent? De chauffeur probeert het pakket bij de buren af te leveren. Als dit lukt dan kun je dit in de track&trace lezen. Lukt dit niet dan gaat het pakket naar een door PostNL gekozen ophaalpunt van PostNL. Weet je van tevoren al dat je niet thuis bent? Hang een mededeling voor de chauffeur op aan de voordeur en geef aan dat het bijvoorbeeld bij de buren afgeleverd mag worden óf dat hij het bij de voordeur mag achterlaten (eigen verantwoording!).

Heb je gekozen voor het ophalen bij een PostNL locatie? Ook dan ontvang je een track&trace om de zending te volgen en kun je zien wanneer het pakket klaar ligt om afgehaald te worden. Houdt er alsjeblieft rekening mee dat een pakket niet langer dan 7 dagen op de locatie ligt en dat een pakket dan retour gestuurd wordt naar ons. Wil je het pakket dan opnieuw naar jou toe laten sturen dan zijn de kosten van de zending voor jouw rekening!

Voor het verzenden van bestellingen tot € 150,00 betaal je € 6,25. Bestellingen boven de € 150,00 worden gratis verzonden. Deze voorwaarde geldt alleen voor particulieren.

Bestellingen die uitsluitend bestaan uit de BestBuyGolfballen Budget mix, de Pinnacle Budget mix en/of de Top Flite mix worden nooit gratis verzonden. Deze bestellingen betalen altijd hun verzendkosten. Bestellingen die gedaan zijn (of waarvan het vermoeden bestaat) met een handelsoogmerk zijn ook uitgezonderd van gratis verzenden. Deze verzendkosten kunnen ook achteraf in rekening gebracht worden.

2b) VERZENDING BUITENLAND

Wij versturen golfballen ook naar het buitenland. Hieronder vindt je een lijst van landen met de verzendkosten. Bestellingen naar het buitenland worden nooit gratis verzonden.

Jouw bestelling wordt verzonden in een doos met PostNL en hun partners in het buitenland (verschilt per land). Op de dag dat jouw bestelling wordt verzonden ontvang je van ons een e-mail met de track&trace. Met deze track&trace kun je zien wanneer het pakket bij je wordt afgeleverd. Wat gebeurt er als je niet thuis bent? De chauffeur neemt het pakket dan weer mee en via de track&trace kun je zien waar het pakket vervolgens naar toe gaat en/of met een te volgen procedure. Weet je van tevoren al dat je niet thuis bent? Hang een mededeling voor de chauffeur op aan de voordeur en geef aan dat het bijvoorbeeld bij de buren afgeleverd mag worden óf dat hij het bij de voordeur mag achterlaten (eigen verantwoording!). Houdt er alsjeblieft rekening mee dat niet alle chauffeurs dit ook willen/mogen doen.

Belgie - € 9,50 
Duitsland - € 9,50 
Luxemburg - € 13,00 
Frankrijk - € 14,00
Italie - € 14,00
Oostenrijk - € 14,00
Spanje - € 14,00
Denemarken - € 17,00
Noord-Ierland - € 22,00
Zweden - € 22,00

3a) LEVERTIJD

De levertijd van je bestelling verschilt in principe nooit. Een bestelling vóór 12.00 besteld wordt dezelfde dag (met uitzondering van zaterdag, zondag en feestdagen) verzonden en vervolgens doet PostNL zijn best om het pakket de volgende werkdag (zaterdag is voor PostNL een werkdag) af te leveren. Maar een garantie op de diensten van PostNL kunnen wij niet geven. Je ontvangt op de dag dat jouw bestelling wordt verzonden een e-mail met de track&trace. Met de track&trace kun je de zending volgen en geeft PostNL je een geplande dag van levering met een tijdsindicatie. 

De levertijd wordt per golfbal (rechts van de afbeelding) aangegeven. Het grootste deel van ons assortiment is direct en uit eigen voorraad leverbaar. Wanneer jouw bestelling uit meerdere merken en/of types bestaat dan wordt alles in één keer aan jou geleverd. Mocht jouw bestelling, in een zeldzaam geval, uit meerdere levertijden bestaan dan nemen wij contact met je op voor welk type levering je kiest: alles in één keer of in fases. 

Onze voorraad wordt grotendeels real-time bijgehouden en is daardoor heel accuraat. Wij doen onze uiterste best om ook de voorraad die niet real-time bijgehouden wordt, zo accuraat mogelijk te laten zijn. Mocht een product echter onverhoopt niet op voorraad zijn dan kun je daar geen enkel recht aan ontlenen. Mocht je vragen hebben over de levertijd van een golfbal dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 06-47488968. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected]

3b) LEVERTIJD BUITENLAND

De levertijd van je bestelling verschilt in principe nooit. Een bestelling vóór 12.00 uur besteld wordt dezelfde dag (met uitzondering van zaterdag, zondag en feestdagen) verzonden en vervolgens doet de distributeur zijn best om het pakket zo snel mogelijk te bezorgen. Wij kunnen de diensten van een distributeur echter niet garanderen. Je ontvangt op de dag dat jouw bestelling wordt verzonden een e-mail met de track&trace. Met de track&trace kun je de zending volgen en krijg je een geplande dag van levering met een tijdsindicatie.

De levertijd, die per golfbal wordt aangegeven (rechts op de foto), is een indicatie voor Nederland! Het grootste deel van ons assortiment is direct en uit eigen voorraad leverbaar. Wanneer jouw bestelling uit meerdere merken en/of types bestaat dan wordt alles in één keer aan jou geleverd. Mocht jouw bestelling, in een zeldzaam geval, uit meerdere levertijden bestaan dan nemen wij contact met je op voor welk type levering je kiest: alles in één keer of in fases. 

Onze voorraad wordt grotendeels real-time bijgehouden en is daardoor heel accuraat. Wij doen onze uiterste best om ook de voorraad die niet real-time bijgehouden wordt, zo accuraat mogelijk te laten zijn. Mocht een product echter onverhoopt niet op voorraad zijn dan kun je daar geen enkel recht aan ontlenen. Mocht je vragen hebben over de levertijd van een golfbal dan kun je natuurlijk altijd contact met onze Klantenservice opnemen. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 06-47488968. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected]
 

4) BETALEN

Bij BestBuyGolfballen.nl kun je op veel verschillende manieren betalen. Wel zo handig toch? Hieronder vind je de mogelijkheden met daarbij beschreven wat de voorwaarden zijn. Voor een betaalmethode met extra kosten willen wij je wijzen op het feit dat je deze kosten bij annuleren van een order niet gecrediteerd krijgt. 

iDEAL
Bij deze betaalmethode kan je tijdens het bestelproces direct de betaling afhandelen via jouw eigen bank. Je rekent af in een vertrouwde betaalomgeving op basis van de beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je online bankiert kun je direct gebruik maken van iDEAL, je hoeft je hier niet voor aan te melden. Voor het gebruik van deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.

PayPal
Wereldwijd een van de grootste online betaaldiensten. PayPal is zeer eenvoudig in gebruik. Je hoeft enkel in te loggen met jouw PayPal account en je kunt direct veilig betalen. Zorg er alsjeblieft wel voor dat er genoeg saldo op je account staat. Dat scheelt een hoop gedoe bij het afhandelen van je bestelling. Je kunt bij PayPal zelf instellen hoe je jouw saldo op de PayPal aanzuivert: creditcard (automatisch), bankrekening (automatisch) of zelf bijstorten (niet automatisch). Voor het gebruik van deze betaalmethode wordt er € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht ongeacht het aankoopbedrag.

Creditcards: Visa - American Express - Mastercard
Veilig en snel betalen met je creditcard. Daarnaast (afhankelijk van je creditcardmaatschappij) vaak ook nog een Aflevergarantie en Aankoopverzekering. Niet dat je deze nodig hebt want wij garanderen 100% levering en kwaliteit. Voor het gebruik van deze betaalmethode wordt er € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht ongeacht het aankoopbedrag.

Bancontact (België)
Speciaal voor onze Belgische klanten hebben wij de betaalmethode Bancontact. Hierdoor kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Bancontact is dus alleen beschikbaar wanneer je in het bezit bent van een Belgische bankrekening. Voor het gebruik van deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.

SOFORT Banking
SOFORT Banking is een Europese betaalmethode waarmee betalingen gedaan kunnen worden, zonder dat je extra rekeningen aan hoeven te maken. Wanneer je kiest om via SOFORT Banking te betalen, wordt je doorverwezen naar de online bankomgeving van SOFORT Banking. Hier kies je jouw land van herkomst en jouw bank. Je logt in met de gegevens die je ook gebruikt voor je eigen online bankomgeving en krijg je een overzicht van jouw rekeningen te zien. Daarna kies je vanuit welke rekening je de betaling wilt voldoen. Wanneer de betaling is bevestigd, wordt je als klant teruggestuurd naar de webshop. Wij, als winkelier, ontvangen direct terugkoppeling over de status van de betaling van jouw bestelling. SOFORT Banking is TÜV gecertificeerd; dit garandeert dat het een veilige methode is om betalingen mee te voldoen. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Voor het gebruik van deze betaalmethode wordt er € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht ongeacht het aankoopbedrag.
SOFORT Banking is onderdeel van Klarna en moet niet verward worden met de 'Achteraf Betaalmethode' van Klarna!

Bankoverschrijving
Door voor bankoverschrijving te kiezen plaats je direct je order zonder te betalen. Je ontvangt van onze betaalprovider Mollie Payments een e-mail met een betaallink. Zodra wij de betaling binnen hebben, gaan wij aan de slag met het klaarmaken en versturen van jouw bestelling. Let op: vergeet je te betalen dan wordt je bestelling niet verstuurd! Voor het gebruik van deze betaalmethode worden er geen extra kosten in rekening gebracht. 

'Administratiekosten' worden in de check-out van onze webshop 'Betaalkosten' genoemd! Voor een betaalmethode met administratiekosten willen wij je wijzen op het feit dat je deze administratiekosten bij annuleren van een order niet gecrediteerd krijgt. Wil je meer informatie over jouw betaling dan kan dat natuurlijk. Onze klantenservice helpt je graag verder! Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 06-47488968. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer. 

5) AFHALEN

Natuurlijk kun je jouw bestelling ook afhalen. Bestel je op maandag tot en met vrijdag vóór 12.00 uur dan kun je jouw bestelling dezelfde dag vanaf 19.00 uur ophalen op het afhaaladres. Bestel je na 12.00 uur dan doen wij ons best om dit ook te laten gelden maar daar kunnen wij geen garantie op geven. Bestel je op zaterdag of zondag dan is de eerstvolgende mogelijkheid om op te halen de daarop volgende maandag vanaf 19.00 uur. Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons binnen 24 uur een e-mail met de exacte informatie. Wil je eerder informatie dan kan dat natuurlijk ook. Onze klantenservice helpt je graag verder! Wij zijn telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 06-47488968 van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer.

Wil je jouw golfballen eerder komen ophalen? In sommige gevallen is dat mogelijk en vragen staat vrij. Neem ook in dit geval even telefonisch contact met ons op.

Afhaaladres:
Colonnade 10
2134 AJ  Hoofddorp

6) KWALITEIT

Allereerst en zeker niet onbelangrijk: je koopt tweedehands golfballen. Deze zogenaamde 'lakeballs' worden door ons duikteam uit het water gehaald bij heel veel golfbanen in Nederland. Het betekent dat ze al een keer gebruikt zijn. Om de huidige staat van elke bal te beoordelen gebruikt het team van Best Buy Golfballen hun eigen ogen én handen en worden ze onderverdeeld in kwaliteiten en krijgen ze een kwaliteitsaanduiding: AAAA of AAA of AA. 

AAAA KWALITEIT - HEEL GOED
Deze lakeball is zo goed als nieuw te noemen. Er zijn geen of soms een minimale beschadiging aan de cover, de golfbal is helder van kleur (niet perse wit) met héél soms enige, zeer lichte verkleuring. Hij kan reclame of bedrijfslogo's en/of kleine spelersmarkeringen hebben. Met deze golfbal/lakeball is uitstekend te spelen.

AAA KWALITEIT - GOED
Deze lakeball ziet er uit als een gemiddelde golfbal waar al mee gespeeld is. Hij kan zeer kleine tot middelmatige (oppervlakkige) beschadigingen hebben en voelt glad tot enigszins ruw aan. De cover kan al iets versleten zijn maar het dimplepatroon is niet aangetast. Hij kan verkleurd zijn. Hij kan reclame of bedrijfslogo's en/of spelersmarkeringen hebben. Met deze golfbal/lakeball is goed te spelen. 

AA KWALITEIT - REDELIJK
Deze lakeball heeft beschadigingen. Hij voelt meestal ruw aan en de cover kan zodanig versleten zijn dat het dimplepatroon enigszins is aangetast. Hij kan verkleurd zijn. Hij kan reclame of bedrijfslogo's en/of spelersmarkeringen (soms een beetje, soms heel veel) hebben. Met deze golfbal/lakeball is prima te spelen. 

A KWALITEIT - SLECHT
Deze lakeball heeft beschadigingen. Hij kan een gesloten breuk hebben. De cover is gemiddeld tot erg aangetast. Het dimplepatroon kan gemiddeld tot erg aangetast zijn. Hij voelt vaak ruw aan. Hij kan verkleurd tot behoorlijk verkleurd zijn. Hij kan reclame, bedrijfslogo's en/of spelersmarkeringen (soms een beetje, soms heel veel) hebben. Hij kan het kenmerk 'practice' of 'x-out' hebben. 

Wil je meer weten over onze kwaliteitsaanduiding dan verwijs ik je graag naar onze pagina 'Kwaliteit'. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice die bereikbaar is op telefoonnummer 06-47488968 van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur.

7) KLANTENSERVICE

Is er op de een of andere manier iets niet goed, ben je niet tevreden of..? Laat het ons weten!

Heb je golfballen ontvangen waar, in jouw ogen en ondanks al onze zorg, toch iets mis mee is? Neem dan alsjeblieft zo spoedig mogelijk (het liefst binnen 2 werkdagen na ontvangst) contact met ons op. Feedback is zeer belangrijk voor ons. Alleen op deze manier weten wij dat er iets mis is. Alleen op deze manier kunnen wij het oplossen. Wij vinden het namelijk super belangrijk dat iedereen 100% tevreden is en dat wij jou als golfvriend van Best Buy Golfballen blijven begroeten!

Voor alles is een oplossing zodat jij weer lachend verder kunt gaan met golfen met de golfballen van Best Buy Golfballen. Liever gisteren dan vandaag!
Onze klantenservice helpt je graag verder en is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 06-47488968 of stuur een e-mail naar [email protected]. Wil je meer weten over de procedure? Ga dan naar onze pagina 'Ruilen, retourneren en klachten'.

8) KLACHTEN & GARANTIE

Best Buy Golfballen vindt het belangrijk dat alle klanten 100% tevreden zijn! Onze service is dan ook uniek. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service of een van onze producten dan horen wij dit graag. Wij proberen altijd een passende oplossing te vinden! Liever gisteren dan vandaag... Neem dus alsjeblieft zo spoedig mogelijk (het liefst binnen 2 werkdagen) na ontvangst van de lakeballs golfballen contact op met onze Klantenservice. Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 06-47488968 van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur. Liever geen telefonisch contact opnemen? Volg dan alsjeblieft de volgende stappen: 

STAP 1: MAAK ÉÉN OF MEERDERE FOTO’S
Maak één of meerdere foto’s waarop de schade duidelijk zichtbaar is. Voeg deze toe aan je e-mail.
STAP 2: GEEF EEN OMSCHRIJVING
Geef een korte maar volledige omschrijving van de schade in de mail. Je kunt ook gebruik maken van ons klachtenformulier (zie stap 4). Vermeld in je e-mail je naam, telefoonnummer en ordernummer.
STAP 3: STUUR EEN E-MAIL 
Stuur je e-mail met foto('s) en eventueel het klachtenformulier naar [email protected].
STAP 4: MAAK EVENTUEEL GEBRUIK VAN ONS KLACHTENFORMULIER
Download ons Klachtenformulier en sla het bestand (op een vindbare plek!) op je computer op zodat je met Adobe het formulier kunt openen en invullen. Gebruik maken van het klachtenformulier is niet verplicht. 

Helaas kunnen wij je geen garantie geven op de golfballen en/of zijn levensduur. Je kunt namelijk niet van tevoren inschatten hoe lang een golfbal (ook niet bij een nieuwe!) meegaat. Dit is van te veel externe factoren afhankelijk. Wij garanderen wel dat de bal de kwaliteit bezit die wij hebben uitgelegd bij 6) Kwaliteit of op onze pagina 'Kwaliteit'!

9) THUISWINKEL WAARBORG

Wij gaan zo snel als mogelijk met jouw klacht aan de slag en proberen zo snel als mogelijk om, samen met jou, een oplossing te vinden voor het probleem. Graag wil ik je wel verzoeken om (in uiterste en extreme gevallen) er rekening mee te houden dat het afwikkelen van een garantie claim 5 tot 10 werkdagen in beslag kan nemen. Mocht je niet tevreden zijn over de geboden oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http:/ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Aan deze pagina is voor het laatst aandacht besteed op 14 maart 2024

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »